GEMPAR!! ANWAR DAH BUAT 'GRAND Finale' PRN SARAWAK : BESOK ANWAR AKAN LARI KE Luar Negara!!


Anwar melalui blognya hari ini telah memaparkan jadual grand finale yang bakal diadakan pada malam ini bagi Pilihanraya Negeri Sarawak. Namun, jika dilihat jadual sebenar bagi meraih undi, masih ada stu hari lagi. Kenapa Anwar memilih malam Jumaat sebagai klimaks kisah video seksnya? 



Dari hasil pemerhatian aku mengatakan Anwar Ibrahim sudah tersepit dengan isu Video Seksnya yang diberi tajuk "Di mana Jam Omega" dan pendedahan Raja Petra semalam membuatkan Anwar umpama cacing kepanasan. Semua ini berlaku dipercayai akibat pembohongan bersiri Anwar kepada rakyat Malaysia dan makburnya doa pak aji PAS yang mendoakan untuk "Anugerah Tuhan" ini. 

Allah Maha kaya, anda mungkin dapat berbohong seseorang dalam satu masa, tetapi anda tidak mungkin dapat berbohong semua orang dalam satu masa. 

Besok Jumaat, Anwar Ibrahim dijangka akan melarikan diri keluar Negara kerana pembohongan yang dibawa kini semakin terbuka. Untuk menyelamatkan diri, maka jalan terbaik yang diambil adalah dengan melarikan diri. Inilah di Pemimpin Pakatan Rakyat yang hanya mampu menyalakan api kebencian kepada BN, namun gagal untuk menyatukan pelbagai bangsa di Malaysia untuk menyokong pejuangan yang hanya dilihat bagi melepaskan dirinya saja.

Post a Comment