GEMPAR @anwaribrahim bakal TANDING @NajibRazak di Parlimen Pekan!!


Kecoh sana sini duk ramal AnwarBEREHEM nak bertanding kat mana setelah Permatang Pauh diberikan kepada bininya Jijah. Bagi aku apa nak kecoh. Ini semua strategi insan yang berasal DARI CHEROK TOK KUN yang berkelulusan Ijazah Sastera dari UM ini untuk mencapai impiannya menjadi PM.

Nama pun nak jadi PM, Why NOT try bertanding Parlimen Pekan? Ada BRAND? Kalu secara zahirnya anwar sangat berminat untuk DEBAT sana sini. Ajak Najib Razak debat dan sebagainya. Memang hebatla debat, maklumla budak sastera yang susah nak jawab soalan ...Are you a homosexual or bisexsual?... 

Menang atau kalah Najib Razak bukan perkara pucuk, yang pastinya adakah anwar berani? Kalah Najib Razak maknanya kemenangan moral kepada Pakatan Pembangkang. Dan secara umum tahu, jika Pakatan Pembangkang menang kerja Polis pun mudah. Takpayah nak kawal sini sana, demo tak puashati dan sebagainya.

Namun apakah Anwar akan berdiam diri jika dia kalah kepada Najib Razak? Pasti akan keluar pelbagai tomahan contohnya undi hantu, Undi POS selamatkan Najib, SPR penipu dan demo sana sini. Habis satu Malaysia turun tak puas hati kononnya piliharaya itu diadakan secara tidak adil.


Contoh paling mudah apabila anwar didedahkan terlibat secara tidak langsung dengan Pencerobohan Lahad Datu, maka rafizilah antara orang yang paling terkehadapan cari apa saja yang dapat mengaitkan UMNO walaupun pada ketika itu umno belum masuk ke Sabah lagi.

Post a Comment