[ #PRU13 #GE ] #TolakPR #PKR Pengkalan Kubor sudah berkubur sehari sebelum Penamaan Calon?


Faktor penolakkan pencalonan Prof Saharun Ibrahim sebagai calon dan kecewa dengan keputusan Aziz pengerusi PKR negeri Kelantan menjadi punca Pengkalan Kubor berkubur sehari sebelum penamaan calon yang dijadualkan bakal berlangsung besok.

Bahang PANAS PRU13, Pakatan Ranjang semakin goyang, sebentar tadi langsung dari tumpat, agen ohpolitik melaporkan akar umbi PAS dan PKR Pengkalan Kubor yang mahukan Zamaksar sebagai calon kerana Zamaksar merupakan adik kepada YB Zaki dan dikatakan telah pun mendapat kepercayaan rakyat dan pengundi.

Kira kes canang orang lain nak nak calon, last-last orang lain yang dapat. Penyebabnya si Zamaksar yang dikatakan telahpun mempunyai penyokong kecewa dengan pencalonan Prof Saharun Ibrahim yang dilihat akan menjadi beban kepada PKR kerana bukan kehandak akar umbi. Tentunya undi Protes akan berlaku dikawasan ini. Buat penyokong yang kecewa dengan pencalonan Prof Saharun, takper... Undi protes boleh diberikan kepada BN.. hehe..

Difahamkan juga Memorandum Penolakan telah dihantar kepada perhubungan negeri dan pusat pada Februari 2012 untuk menolak prof tersebut. Namun tidak diendahkan...



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Post a Comment