#PRKKajang Bukti Pakatan Rakyat "CABUL" Demokrasi, Pengkianat Undi Rakyat!




Petang semalam seluruh negara bagaikan dipukau oleh kebijaksanaan Pemimpin yang dijulang sebagai harapan rakyat dalam menangani pelbagai masalah negara termasuklah kenaikkan harga barang yang dilihat semakin meruncing.

Sedar atau tidak, demi menyelamatkan Selangor yang dihimpit pelbagai krisis kepimpinan Khalid Gagap dan Azmin, satu tindakan secara drastik terpaksa dilakukan. Buktinya ADUN Kajang melepaskan jawatannya kononnya demi menguatkan lagi Pakatan Rakyat.

Apa rasionalnya kuatkan Pakatan Rakyat di Selangor? Adakah Pakatan Rakyat di Selangor telah mengalami zaman kemerosotannya? Berapakah yang telah dioffer Pucuk Pimpinan Pakatan Rakyat kepada bekas ADUN Kajang sehingga begitu mudah melepaskan jawatan yang ditandinginya pada PRU13 dahulu.

Umum tahu, Khalid Ibrahim kambing hitam bagi menaikkan gaji berganda-ganda speaker dan Menteri besar di Selangor. Belum pun sempat merasai nikmat kenaikkan gaji yang dibuatnya sendiri, hasilnya bakal dirasai orang lain yang cuba untuk menggantikan tugasannya.

Bagi rakyat Malaysia terutama rakyat yang memberikan untuk kepada PKR, tentunya mereka melihat wayang perletakkan jawatan ADUN Kajang ini sebagai pencabulan Demokrasi negara dan mengkhianati undi rakyat yang diberikan pada PRU yang lepas.