ANAK DAN ISTERI KELUARGA KAPTEN #MH370 TELAH DIHANTAR KE AUSTRALIA? #PrayforMH370 #Pray4MH370


Banyak spekulasi tentang kehilangan pesawat MH370 yang hilang sejak 10 hari yang lalu. Positifnya banyak spekulasi dibuat oleh akbar luar negara bukannya akhbar di Malaysia. 

PKR sentiasa memantau dan bersedia untuk memfailkan saman jika akhbar yang menjadi musuh mereka seperti Utusan Malaysia, TV3, Berita Harian dan beberapa akhbar tetapi PKR tidak berani memfailkan saman terhadap Tha Daily Online yang mendedahkan bahawa Kapten Zaharie penyokong fanatik Anwar Ibrahim.

Menurut sumber daripada keluarga terdekat Kapten Zaharie juruterbang pesawat MH370 yang hilang menghantar anak dan isteri beliau ke Australia sehari sebelum kejadian.


Apabila pihak polis tiba untuk menyiasat di rumah Kapten Zaharie mendapati hanya pembantu warga Indonesia sahaja yang ada dan memberitahu isteri dan anak-anaknya telah berpindah.

Apa yang menarik sebelum kejadian berlaku :

7 Mac 2014 - Juruterbang pesawat MH370 Kapten Zaharie hadir sepanjang perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim apabila didapati bersalah dan dijatuhi hukuman penjara lima tahun penjara.

7 Mac 2014 - Kapten Zaharie buat persiapan untuk menjalankan tugas menerbangkan pesawat MAS MH370 penerbangan ke Beijing

7 Mac 2014 - Jam 11 malam Dalam ceramah sempena majlis perasmian bilik gerakan utama PKR dilokasi Bangunan Mat Saman Kg Sekamat Batu 13 jalan Cheras, Anwar Ibrahim sekali lagi melaungkan refomasi mengajak penyokongnya turun ke jalan raya membantah keputusan Hakim Mahkamah Rayuan yang mensabitkan beliau meliwat.

9 Mac 2014 - Akhbar melaporkan Kapten Zaharie Ahmad Shah memiliki sistem simulasi pesawat 777-200ER yang canggih di rumahnya.

9 Mac 2014 - Anwar Ibrahim membatalkan ceramahnya di Taman Saujana Impian diatas sebab-sebab yang pemimpin PKR tidak boleh bagitau

10 Mac 2014 - Anwar Ibrahim mempengaruhi semua ahli parlimen pembangkang iaitu Dap dan Pas untuk memboikot sidang parlimen hari pertama apabila mereka tidak memakai pakaian istiadat.

Perancangan rapi juga telah diatur oleh Anwar Ibrahim dan beberapa pemimpin pembangkang yang pro PKR seperti Tian Chua, Dr Hatta dan beberapa lagi pemimpin untuk membuat usul tidak percaya kepada Perdana Menteri Dato Seri Mohd Najib Tun Razak namun gagal dilaksanakan.

16 Mac 2014 - Wan Azizah mendakwa bahawa Anwar langsung tidak mengenali Kapten Zaharie juruterbang pesawat MH370

17 Mac 2014 - Anak Perempuan Kapten Zaharie bergegas pulang ke Malaysia dari Australia kerana tidak tahan banyak akhbar luar negara melaporkan mengenai penglibatan Kapten Zaharie dalam kehilangan pesawat MH370

Semua ini akan disiasat oleh pihak berkuasa dalam pencarian terhadap kehilangan pesawat MH370 yang hilang lebih 10 hari yang lalu.

Apa pun teruskan berdoa sehingga pesawat MH370 dijumpai.