KANTOI CACAI FITNAH LARANGAN SOLAT HAJAT PAS DI KLIA #MH370 #PrayforMH370 #Pray4MH370


Komen yang berlainan namun fitnah yang membanjiri diseluruh media sosial. Cuba baca komen di atas dan lihat apa yang dicanang dengan niat memburukkan kerajaan UMNO,BN di bawah. Sangat kontra, namun itulah yang dihalalkan dalam politik Malaysia kini. Apa saja yang boleh memburukkan walaupun ianya sebaliknya akan diSEBARkan. Cukuplah, PAS dan UMNO sebenarnya sama, kita sebangsa dan seagama, mengapa harus kita bermusuhan?



PAS pula dilarang oleh kakitangan KLIA untuk berbuat solat hajat.
Kenapa pula amalan khurafat BOMOH 1MALAYSIA tidak disiasat, tetapi penganjuran solat hajat disoal-siasat oleh polis?
Menurut polis, larangan sudah dikeluarkan namun PAS nampaknya masih meneruskan aktiviti yang dilarang itu sebab keterangan diambil.
Ada logik ka situasi ini? Sememangnya KLIA perlu dilimpahi dengan kegiatan seperti solat sunat hajat mahupun taubat dan sebagainya. Ini dibuat supaya boleh 'menyingkirkan' amalan bodoh KHURAFAT BOMOH 1MALAYSIA yang telah tersebar meluas di KLIA sehingga menjadi ejekan masyarakat dunia.

Sekurang2nya mereka tahu hanya segilintir orang BODOH aje wujud di Malaysia dan memalukan negara. Lebih ramai lagi orang2 MUSLIM di negara ini yang AKALNYA WARAS dan tidak terpalit dengan kegiatan KHURAFAT.
Pelik juga kenapa benda2 begini menjadi pertikaian pada PEGAWAI KLIA?