Detik Yang diNANTI SELURUH MATA DUNIA, ANWAR DEDAH LOKASI #MH370 HARI INI

Dikhabarkan Anwar Ibrahim akan mengadakan sidang media tergempar pada hari ini. Dalam sidang media tersebut beliau akan mendedahkan lokasi misteri pesawat MH370 yang hilang sejak sebulan yang lalu.

Satu dunia sedang menanti sidang media yang dikhabarkan akan diadakan bila-bila masa.

Dalam keadaan 26 Negara dunia menyertai SAR dengan segala teknologi canggih dan segala macam pakar...belanja mencecah jutaan dollar...dan ada antara Beberapa Negara tersebut Berpengaruh didunia ini masih bersusah payah merungkai misteri kehilangan mh370.....tiba2. seorang makhluk bernama Anwar Ibrahim tahu lokasi pesawat tersebut.

Tak perlu keluar belanja juta-juta, tak perlu susah-susah pergi ke Lautan Hindi yang kedalamnya mencecah 5000m, tak perlu peralatan canggih hanya dengar dan saksikan sidang media daripada bakal banduan Anwar Ibrahim.

Apa teknologi yang digunakan oleh Anwar Ibrahim yang menandingi teknologi canggih yang digunakan oleh pasukan pencari, mungkin teknologi inilah yang telah digunakan sehingga penyokongnya termasuk Pak Lebai Pas menyokongnya walaupun tahu salahlaku moral Anwar Ibrahim.

Post a Comment