Karpal MATI DAPAT PENGHORMATAN "State Funeral", Bendera Pulau Pinang Separuh TIANG, GUNA KEMUDAHAN Dewan Sri Pinang?


Kematian Karpal penghina Islam & Raja Melayu terus diratapi puak-puak DAP & macai PR. Tapi yang kita persoalkan apa sumbangan Karpal kepada negeri P.Pinang sehinggakan dibelanjakan duit rakyat negeri untuk majlis penghormatannya  " State Funeral " 

Contohnya,  lihatlah sendiri Dewan Sri Pinang miliki kerajaan yang  digunakan sepenuhnya untuk majlis ini . Adakah ia percuma oleh kerajaan negeri atau dibayar oleh  parti DAP ? 

Malah  bendera negeri dikibarkan separuh tiang & juga kena bertafakur di stadium bandaraya semasa PP menentang PDRM di Liga Perdana lepas.  Mujur majoriti Melayu yang mai buat bodoh je  & tidak berdiri untuk bertakafur untuk pemimpin kesayangan DAP ini . Entah anak muda Melayu yang datang untuk menyokong P.Pinang kenal ke dengan Karpal ini dan apa sumbangannya kepada mereka .

Akhirnya sekali, tahniah kepada rakyat negeri ini kerana bukan selalu nak lihat  begitu hebat dan gah layanan terhadap pemimpin tertinggi DAP bila mati . 

Anda patut berbangga sekali kerana hasil jimat cermat CAT kerajaan DAP ...first class penghormatan dibuat walaupun dia tak pernah menjadi sebahagian mentadbir P.Pinang seperti menjawat TKM , KM mahupun Gabenor . 
http://sejarahmelayu.blogspot.com/

Post a Comment