PAS Bagan Pinang TAK PUAS HATI DENGAN PEMILIHAN ZUL!!!!


Anakmuda ada dengar desas desus mengatakan ramai yang tak puas hati dengan pencalonan Zulkefly Mohamad Omar... siasat punya siasat, si Zul ni bukan saja tak disenangi oleh orang di Lengging... Dah memang orang sombong..Memangla orang semua tak suka...ORANG LENGGING TAK MAU DIA...


Ustaz Kassim Tahir dengan 60 penyokongnya menghantar bantahan terhadap pencalonan Zul di Bagan Pinang.. Patutla banyak kem PAS di Bagan Pinang dah susuh kerusi sebagai tanda bantahan (ALA-ALA SUAM-SUAM KUKU)..rupanya memang depa ada krisis..Krisis cacat dalaman PAS Bagan Pinangla..Apa lagi?


BANTAHAN TERHADAP ZUL juga ditambah dengan 80 ahli PAS bersama Ustaz Haji Ramli Yusof turut menyuarakan suara yang sama terhadap pimpinan PAS pusat berkenaan dengan pencalonan Zul... Dah orang Lengging, TEWAS kat Lengging 3 kali.. Sekarang gatai nak tanding kat Bagan Pinang.. Lubuk ini kepunyaan Ustaz Kassim Tahir dan Ustaz Haji Ramli yang sememangnya sinonim dengan puak PAS dekat kawasan Bagan Pinang apabila dua sahabat Ustaz ni selalula duk canang baik PAS di kawasan mereka..


Umpama rumah kita la...kita duk cuci bersih, canang yang PAS boleh bawa kita ke SYURGA.. last2 tengok mamat sebelah rumah take over... mau mengamuk PAS dua ekor ni... PAS dah mula main kotor untuk naikkan Zul... BIASALA KRONI MESTI MAU NAIK...


APAPUN ORANG LENGGING TAU ZUL SEMEMANGNYA SOMBONG DAN BERMASALAH NI MESTI KITA TOLAK!!! RAKYAT BAGAN PINANG DAN PENYOKONG PAS BAGAN PINANG MESTI SEDAR... PAS PUSAT SEDANG MERENCANA KRONINYA NI SANGGUP CANTAS RAKYAT BAGAN PINANG YANG JUGA MAMPU MENJADI CALON..!!!


INIKAH YANG DIKATAKAN PERJUANGAN SEBENAR PAS... KERJASAMA NGAN DAPIG MUSNAHKAN RAKYAT HAK RAKYAT BAGAN PINANG!!
TERKINI : anakmuda baru dapat info dari sumber yang boleh dipercayai bahawa Zul ni hanya DIPERHANJINGKAN oleh PUAK PAS di Bagan Pinang ni supaya Zul kalah. Bila bertanding, jawatan Pesuruhjaya PAS akan digugurkan.. Bila KALAH YANG TINGGAL HANYALAH TAUKEH GAHRU!!!HAHHAHAHAHHA..

Post a Comment