PAS BERMUSIM mula MENGAWAN!!!





3 Okt 2009, PD - Selepas Proses Penamaan Calon Pilihanraya Kecil Bagan Pinang, maka, bermulalah kerja calon bermusim PAS ni menjaja kono hebat..DAPig pun turut serta untuk mengframekan Zul ni konon hebat sangat..Anakmuda yang turut serta hadir di Pusat Penamaan Calon yan berlangsung pagi tadi.

Apa yang dapat digambarkan secara peribadi, anakmuda dapat lihat penyokong PAS, DAPig dan segelintir KeADILan yang agak tidak ramai hadir bagi mensesatkan jalan utama ke Bandar PD ini. (BIASALA IMPORT ORANG LUAR SEMUA) Yang paling pelik dalam suku sakat PAS yang hadir adalah mereka macam biasa bertopengkan Islam..Tapi bila cakap menyumpah seranah orang.. Ayat biasa HANCUR UMNO.. Tapi apa yang menarik, Anakmuda nak letak titik persoalan di sini ialah, KENAPA SEGELINTIR JER GENG PKR DATANG SUPPORT???

Nak tahu sebabnya?? Dalam suasana suam-suam kuku dekat area pusat penamaan calon, anakmuda dapat lihat Ahli jawatankuasa Parti Keadilan Rakyat (PKR) Bahagian Telok Kemang, Shahruddin Abd Hamid hadir membawa borang pencalonan. Namun agak hampa Shahruddin bila gagal mendapatkan penyokong dari kawasan Bagan Pinang ini. Maka, Shahruddin telah gagal untuk bertanding bagi tiket PAS. Untuk rekod, semalam Shahruddin telah meletakkan jawatan dalam PKR untuk bertanding bagi tiket PAS hari ini. Apa yang menarik perhatian anakmuda adalah, Shahruddin berkelakuan agak pelik apa bila hanya salam biasa dengan puak Pakatan Rakyat di sini tetapi siap SALAM CIUM TANGAN DENGAN ISA SAMAD?? Adakah ini permulaan awal untuk menarik geng PKR Al-Juburi join UMNO Barisan Nasional?

Balik kepada kisah CALON BERMUSIM PAS ni, (Musim PAS MENGAWAN DI BAGAN PINANG) apa yang menarik, ULARmak yang tak pernah jumpa rakyat hatta di Lenggeng dan Bagan Pinang telahlah dia tak penah jumpa akan memulakan program memenangi hati rakyat di Bagan Pinang yang tak penah kenal dengan siapa Zul SOMBONG DARI LENGGENG ini.. Dah la bukan orang tempatan... CANTAS ORANG TEMPATAN PUNYA SEAT..SEAT SENDIRI DI LENGGENG PUN TEWAS TIGA KALI!!!!! ORANG BAGAN PINANG.. JOM TOLAK PAKATAN RAKYAT!! CUKUPLA RAKYAT KELANTAN, KEDAH, PENANG dan SELANGOR di ZALIMI!!!

Post a Comment