BTN selimut masalah dalaman PR!



Paper sampah online menyalak, menembak, menentang, melenting suka ati bagi menyokong, mendukung dasar PR yang cuba membuat spin atau mengalih pandang masyarakat dari masalah dalam yang PR yang semakin menonjol akhir-akhir ini. Ini termasuk masalah TGNA di Kelantan yang satu persatu timbul, membuka semua kita siapa dia yang bergelar ulama PAS yang sukakan doa Malaysia diturunkan bala. Kita umum tahu, bala Allah SWT bukan diturunkan pada seorang saja, tapi jika bala dipohon, satu Malaysia, termasuk TGNA akan menerima makburnya bala itu.

Isu Penasihat Ekonomi Selangor yg dibayar RM1, 2 geng PKR Papar lompat gi UMNo dan banayk lagi kalu nak cerita semua tak muat blog aku. SERANGAN bertubi-tubi terhadap BTN oleh PR Selangor dan merebak di Penang ini adalah agenda untuk mengalih pandangan masyarakat supaya melupakan krisis serta masalah PR.BTN kini dengan modul 1MALAYSIA adalah satu fenemena yang ditakuti PR kerana modul PERPADUAN IDEAL ini berjaya meningkatkan JATIDIRI MALAYSIA MENGIKUT ACUAN KITA SENDIRI BERDASARKAN PERLEMBAGGAN KONTRAK SOSIAL 1957 DAN RUKUN NEGARA 1970 YANG DIRANGKA SELEPAS PERTUMPAHAN DARAH KAUM PADA 13 MEI 1969 AKIBAT KEMPEN MALAYSIAN MALAYSIA DI PR UMUM 1969. SEKARANG ANGIN ITU DITIUP LAGI SUPAYA KITA TIRU MODEL SINGAPORE ??? ADAKAH KITA BACUL DAN TAK ADA MARUAH ATAU KEBIJAKSANAN SENDIRI DALAM MEMBINA TAMADDUN BANGSA ???

Lu fikirla sendiri!!!!... SPIES DI SELANGOR ADAKAH TERBAIK UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA BERASAAKAN PERLEMBAGAN KONTREK SOSIAL DAN RUKUN NEGARA???

Ini Semua PROPAGANDA BERSIFAT BOMBASTIK, BPN jom kita selak semua isu PR. Nak tutup masalah, buka isu BTN. Dah lama BTN berkursus tak bising, knpe sekarang baru nak melalak?

Post a Comment