TERBUKTI PAS memang Munafik!


PAS kini takut dengan bayang-bayang ciptaannya sendiri. Selepas kickdefella di'kick' dari PMBK, pelbagai pendedahan telah dibuat mengenai salah guna kuasa dalam PMBK hasil almenantunya TGNA. Drama ini berlarutan hingga 'fella' diserang dengan GENG KAPAK! Apapun tidak cukup dengan serangan amaran ala-ala Kungfu Hustle, PAS yang mahu menutup lubang tempayan yang mula retak dan menanti belah, maka OSA pula akan digunakan.

Takiyuddin Hassan meminta TGNA supaya menggunakan Akta Rahsia Rasmi (OSA) untuk menyiasat kebocoran maklumat berhubung pembelian aras bawah Bazar Tok Guru. NAH! Disini TERBUKTI yang PAS memang MUNAFIK! Meh aku copy n pastekan
manifesto PAS PRU ke-12.

MANIFESTO PARTI ISLAM SE-MALAYSIA (PAS) PRU ke-12
(iv) Rakyat dibelenggu ketakutan dengan Akta-Akta Zalim (rakyat ke geng PR?)

Rakyat dibelenggu dengan rasa takut untuk mendapatkan maklumat. Maklumat adalah penting bagi memahami urus-tadbir negara yang melibatkan kepentingan rakyat. Pelbagai undang-undang dan akta zalim seperti Akta Rahsia Rasmi (OSA) dan Akta Mesin Cetak dan Penerbitan (PPA) mengekang pengetahuan rakyat. Media perdana pula menyogokkan maklumat yang hanya mewakili kepentingan pemerintah dan tidak ada ruang bagi memuatkan pandangan lain. Hak asasi rakyat tidak dibela dan kini semakin ditakuti dengan pelbagai ugutan.

"KERAJAAN BERAMANAH, ADIL, BERSIH, BERKEBAJIKAN"


Aik!! Takkan sebab nak lindungi PAS dan Almenantunya PAS kini lupa sumpah dan janjinya? Lihatlah golongan PAS ini yang sebenarnya bersembunyi di bawah topeng Islam, tetapi mereka dengan jelas adalah golongan yang MUNAFIK!

Post a Comment