Ketua AMK Kucing JELMAAN Hari-HariMAU!!!!


Taman Gamelan : Bermula malam ini, Pemuda Pakatan Rakyat yang diterajui oleh AMK akan mula menjelma menjadi kucing kurap dan merayau sekitar Hulu Selangor bagi meraih undi simpati terutama golongan muda. Kucing-kucing kurap ini akan diketuai oleh bapa kucing iaitu ketua AMK yang menggelarkan diri sebagai Harimau atau Hari-HAriMAU Jubur.

Seramai lebih kurang 30 ekor kucing kurap saja yang menyambut panggilan Pelancaran Jentera Pemuda Pilihanraya PR bagi menawan Hulu Selangor yang keluasannya sekitar kurang 12 ekar dari negeri Melaka, itupun kebanyakkan kucing kurap luar yang datang.

Dalam ucapan sulung Ketua AMK Hari-HariMAU ada menyelit yang dia antara nama-nama yang disebut akan diangkat menjadi calon. Sempat lagi nak raih simpati untuk mengangkatnya sebagai calon. Kepingan nak bertandingla tew...

Dalam pada itu, Ketua AMK Hari-HariMAU juga turut melafazkan sumpah laknat yang Al-Juburi tidak menjubur selama ini. Katanya Jubur itu sedap, dan sedap itu jubur. Jubur tetap Jubur!!

Apa yang menarik, si KATAK Zaid juga antara nama yang dikaitkan akan melompat-lompat bagaikan kera luku. Apapun kita nantikan pengumuman calon PR yang akan diumumkan oleh President JUBUR Malaysia.

Sebagai pengakhiran ucapan si Ketua AMK HAri-HariMAU ini juga ada menyebut bahawa yang baik semua datang dari mereka terutama dialaaa, yang buruk datang dari BN. EH! Macam tuhanla kau... Kira tahap maksum, tak pernah buat salah, kira dewa dewi siot!! TAKBIR!!!

Post a Comment