13 Ghost "HALAL" Dalam kerajaan PAS

PAS Kelantan secara rasmi melantik 13 hantu bagi jawatan timbalan exco yang sebelum ini tidak pernah wujud dalam sejarah Malaysia hatta sejarah dunia sekalipun..Lepas ni bolehla Malaysian Book of Record ukir nama PAS sebagai sebuah kerajaan yang bijak dalam menguruskan kewangan negeri dan kebajikan rakyat.

Yang paling menarik 13 hantu yang dilantik dibayar gaji backdated dari 1 Januari,bermakna ekstra 5 bulan. WOW! Bertambah banyakla income..Dapat BONUS sebelum kerja bermula.. Duit rakyat ke duit balak yang digunakan untuk bayar gaji diaorang ni??

Kembong la poket YB YB Khawarij PAS,dulunya mereka tidak nampak cara bagai mana cara nak menyamun dan menghalalkan duit kerajaan negeri .Sekarang teknik terbaru mengwujudkan jawatan baru. SAMUN TETAP SAMUN!!! DUIT RAKYAT TETAP DUIT RAKYAT!!

Alasan kerja exco yang sedia terlalu sibuk,dengan melantik timbalan exco dapat meringankan beban kerja adalah tidak munasabah.

kata kata wali selipar

“Kita tahu bebanan yang ditanggung oleh anggota exco kita terlalu banyak, siang datang ke pejabat, malam pula keluar bertugas lagi untuk berceramah.

“Kerja sebegini bukan calang-calang orang boleh buat, kadang-kadang kena ziarah kematian, kenduri kendara,” ujarnya.
Tiap malam keluar pi ceramah tak siapa suruh, ceramah fitnah tak henti mana tak sibuk, dah tu duit derma ceramah rembat jugak, Dah memang kerja YB ambil perhatian dan dekat pada rakyat mesti lah sibuk,mereka yang dipilih harus bersedia untuk tanggung amanah yang berat.

Kalau tak mau kerja berat baik tak payah jadi YB lah,alasan wali selipar untuk menghalalkan cara nampak sangat mahu meremehkan minda orang ramai. Agak agaklah kalau nak bohong,sikit sikit sudah lah.


GHOSTWRITER
Nak jadi YB PAS ceramah, fitnah... Dah jadi YB pAS pun kena cermah fitnah seranah juga.. Bukan apa nak maintain kepercayaan taksub rakyat untuk depa, kiranya tak percaya kepada kebolehan sendiri sebagai YB. Khidmat untuk rakyat dahla..cukupla tew..tak payahla nak kerja partime pencermah. Kesian yang yang mendengar fitnah tew..dahla mendengar fitnah dapat dosa, duit plak kena pow! Dengar cermah PAS kena bayar..Masyukla penceramah fitnah tew...

Post a Comment