LIVE frm GALAS : Calon PAS Manek Urai si Puji ikan tue TAHAP PENDIDIKAN TINGGI KE?

PAS kini sedang mengumpul data bagi menyerang Calon BN Abdul Aziz Jusoh. Terkini yang sempat aku liwatkan, PAS menggunakan isu tahap pendidikan Aziz Limau sebagai senjata untuk menyerang keperibadian lawannya. Nah baca di bawah. Aku percaya, berita ini akan diprint untuk diedarkan ke seluruh Galas.
Masihkah PAS ingat atau PAS buat-buat lupa bahawa Puji ikan calon PAS di Manek Urai yang berjaya mengalahkan Tuan Aziz cuma nelayan? Masihkah PAS ingat ayat ini yang pernah disuarakan oleh TGNA semasa kempen di Manek Urai :

"Masuk universiti blaja terima rasuah aje. Terima rasuah sikap ore UMNO. Maka semua ore UMNO ore lepasan Universitla?"

Adakah kita perlu memiliki ijazah dan doktor kehormat baru kita boleh berkhidmat kepada masyarakat?

Berapa ramai orang PAS yang memiliki ijazah dalam Ahli Majlis Kerajaan Negeri Kelantan sekarang? Adakah Salahuddin Ayob memiliki ijazah di Al-Azhar atau sekadar belajar setakat setengah jalan saja. Speaker PAS sekarang lulusan apa? Bagitau aku! Tambahan lagi sorang Mr Bean apa kenamanya si Mahfuz Bean tew..apa tahap pendidikannya?

Jangan tahap pendidikan tinggi namun rekod buruk panjang ja...Aku ada rahsia BESAR Dr Zul PAS ni. Tunggu selepas Dr. Zul ni konfrem dinamakan sebagai calon PAS besok aku akan keluarkan berita Zul terlampau siap bukti sah..hahaha!

Post a Comment