Facebooker Generasi Asing khabarkan "Barang Anwar dah tak Naik & Anwar Dah Takde Nafsu"


Hai..Hari ini aku berkesempatan berchating dengan facebooker Generasi Asing. Yerla.. Sapa yang tak kenal Generasi Asing yang memang tidak asing lagi dalam mempertahankan Pemimpin Pakatan Rakyat. Kiranya tahap jika Anwar main ngan Amoi depan mata Generasi Asing ni pun dia tak percaya. Kerna hakikat yang si Generasi Asing ni tahu, adalah "Barang Anwar dah tak naik dan Anwar dah takde nafsu". 

Bermula dengan berbahas dengan aku berkenaan dengan video seks Anwar, Generasi Asing mula tak tentu arah bila aku mula mempersoalkan apa bukti yang mengatakan bahawa video seks ini merupakan fitnah dari UMNO? Cara dan taktik menjawab bila dah tak boleh jawab sama dengan cara Anwar. Akan mempersoalkan aku dari mana, Puteri UMNO ker? Persoalkan aku dah kahwin ke belum? Sedangkan aku tanya apa bukti video seks itu fitnah?

Mengapa susah sangat Anwar mahupun Generasi Asing untuk mempertahankan bahawa mereka ini difitnah, jika ya seperti yang dibangkitkan oleh Generasi Asing kononnya Anwar difitnah. Mengapa perlu mempersoalkan itu dan ini? Jika susah sangat untuk membuktikan siapa yang salah, jawapan mudah. Wujudkan Suruhanjaya DiRaja. Bagi Siasatan dilakukan. Kita tengokla siapa yang fitnah? Siapa yang sedap memantat Amoi. Sapa Setuju? Sila angkat tangan macam Usop Wilcha..hehehe!

Post a Comment