Edisi SPR Kena Hentam : SAIFUDDIN HIPOKRIT?
















Namanya YB DATO' SAIFUDDIN BIN ABDULLAH, berjawatan Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, namun apa yang diungkapkan pada wacana ini pastinya mengguris perasaan ahli UMNO yang lain. Apapun aku melihat antara menteri yang berani bertindak diluar jangkaan. Jika YB-YB dari BN@UMNO yg mcm Datuk Saifuddin pasti rakyat akan gembira dan terus terima parti BN sebagai kerajaan. Tak perlu lah nak tuduh dan buruk-burukan parti lain atau pihak lawan. Berkerjasama demi sebuah Negara yg punya pemimpin yg boleh bantu dan tegur antara satu sama lain demi masa depan anak dan cucu kita.

Untuk rekod, Dato Saifuddin Abdullah ni antara Menteri yg selalu galakkan mahasiswa untuk bangkit mengubah demokrasi di negara ni agar berani bersuara...jangan takut dengan AUKU...beliau jugak pernah mengusulkan agar AUKU dikaji/dimansuhkan balik...tapi lihat la.....usul tu tak dilayan oleh UMNO.

GHOSTWRITER : "Bagi aku, aku tak benci UMNO, tapi UMNO perlukan nafas baru supaya boleh terus diterima rakyat. Buat perubahan sebelum perubahan dibuat oleh rakyat"

Post a Comment