CALON-CALON BAKAL DIKAPANKAN DALAM #PRU13 #GE!!


HAHA.. INILAH MUKA-MUKA BAKAL DIREHATKAN TERUS DALAM PRU13 NANTI. KETUANYA ANWAR IBRAHIM YANG SEKARANG GILA TALAK SELEPAS PANCING UNTUK BERTANDING DI PERAK KEMBALI KE LUBANG ASAL SELEPAS MELIHAT SENDIRI PENOLAKKAN RAKYAT TERUTAMA DI PERAK. MAHU TIDAK MAHU, ANWAR PASTINYA PERLU MENCARI KAWASAN PALING SELAMAT UNTUK DITABALKAN SEBAGAI PM. 

SELAMAT MERUJUK KEMBALI BANG NON!!

Sementara itu, Menteri Besar Johor dilaporkan mungkin akan bertanding di kerusi Parlimen Gelang Patah menentang Kit Siang. Apabila Kit Siang mendengar berita ini beliau lebih berasa gusar, kerana itu beliau dengan sedih berkata: “biarlah kalah!, biarlah mati!"

Dan... jika Husam fikir dengan keluar dari Kelantan dan  bertanding di Parlimen Putrajaya boleh selamatkannya daripada pantauan bekas orang kanannya yang dulu pernah diletaknya sebagai pegawai di Pejabat Perbadanan Menteri Besar Kelantan itu...jawabnya forget it. Memang atas kertas, Husam akan berentap dengan Tengku Adnan di Putrajaya masa PRU 13 ini tetapi nampaknya pada waktu yang sama dicelah itu beliau kena berdepan dengan Syed Azidi.


Err.. sapa pulak si Fariz Musa tetiba diumumkan calon PKR Lawan Najib Razak. Umpama menyediakan liang lahad atau sekadar melepaskan batuk ditangga, letak calon yang langsung tidak ber'STAR' dalam kalangan Pakatan Ranjang. Jika dilihat dari pengalaman dan latar belakang pastinya anda semua tahu jawapannya.. Bagai langit dan bumi..

Selepas diketis dari Gelang Patah ke Johor Bharu, dan hampir merujuk, Pengerusi PKR Negeri Johor si Jui Meng akhirnya diumumkan bakal bertanding di Segamat. Nampak sangat pimpinan tertinggi Pakatan Ranjang pun tidak menyenangi dengan jui Meng. 

Salahuddin bakal gali kubur sendiri kalau bertanding di parlimen Pulai? Jika benar Salahuddin ingin bertanding di Parlimen itu, beliau dilihat seakan-akan sengaja 'menggali kubur politiknya' sendiri kerana sokongan pengundi di kawasan berkenaan dilihat lebih memihak kepada BN.

Post a Comment