[PANAS SAH KERJA UMNO] Video Lucah Fitnah @dato_mustafaali Sudah Kantoi Terbarai.. #SpendaStopa #spenderputih

ANALISIS VIDEO: MUSTAFA ALI.. 
Tonton video penuh disini

Video ni memperlihatkan mata pelakon wanita asyek lihat kamera yg dipasang..

seolah olah dia tahu sesuatu..atau memastikan sudut lakonan itu tepat sebagaimana yang dia kehendaki..

cara wanita bercakap seolah olah sudah biasa dengan pelakon lelaki..

biasa mungkin kerap kali bermesra atau mungkin ada ikatan tertentu...

Bayaran itu adalah upah atau pemberian untuk membiayai sesuatu..ini biasa..kerana wanita itu menyatakan keperluan untuk beli belah..Namun apa pun pendedahan atau penafian...ia menjurus kepada satu matlamat..

MEMALUKAN SUBJEK DENGAN TUJUAN TERTENTU..mungkin wanita itu mempunyai maksud menjadikan video ini sebagai blackmail jika beliau dihampakan..atau menjadikannya sebagai pendinding jika hadapi sesuatu keadaan yg merugikan..

Satu sudut lagi boleh dilihat kemungkinan ia didedahkan dengan tujuan memburukkan pihak UMNO dan dalam masa yg sama meraih sokongan dan simpati rakyat manakala yang sudah terjebak akan dapat mengalih perhatian rakyat kepada kes seks yg baru..dgn kata lain korbankan seseorang untuk menyelamatkan diri dan membunuh musuh yang tiada kena mengena dgn pendedahan ini. 

Apa pun pendedahan ini bertentangan dgn agama dan adat..cuma apa yg boleh dipelajari adalah jangan kita suka cakap buruk orang lain jika diri sendiri yang tidak bersih.

Hukum Tuhan pasti datang..cuma masa menentukannya..walaupun Hj Hadi mengatakan membuka keaiban seseorang itu dibolehkan demi kebaikan umum..perbuatan ini sebenarnya HARAM walaupun apa alasan atau siapa pun yang jadi sasaran.

Post a Comment