Bang Nuar Jaja dia difitnah BN ke Seluruh Dunia

TIDAK cukup dengan ceramah politik seluruh Malaysia, Bang Nuar turut meraih simpati pemimpin Dunia yang lain termasuk Australia dan Amerika. Tidak terkejut plak aku bila turut menyokong Bang Nuar adalah Pemimpin Turki. Nak tahu kenapa Negara-negara ini menyokong Bang Nuar?


Di antara MP Australia itu ialah :-

1. Michael Danby adalah dari bangsa Yahudi dan penyokong kuat negara Israel. Juga merupakan pejuang hak asasi kaum gay/lesbian. Beliau juga mempertikaikan tindakan Tun Dr Mahathir yang mempertahankan negara Palestin dan mengecam Israel.

2. Malcolm Turnbull telah menyokong penggunaan pill untuk mengugurkan kandungan bayi.

3. Bob Brown merupakan seorang gay yang pertama di parlimen Australia. Beliau menetap di Hobart dengan Paul Thomas, rakan gay beliau sejak tahun 1996. Bob Brown tidak percaya dengan kewujudan Tuhan (atheist)

Mr Danby said the Malaysian high commissioner was well aware that there was a "wide spectrum of opinion in Australia'' and the letter was not intended to inflame diplomatic relations.

"We hope it shows people in Malaysia and the opposition that we care,'' Mr Danby said. -AFP

sumber : MIM



Dan ada penyikut yang hanya bijak menulis tapi tidak kaji kenapa hanya negara berkenaan yang lantang menyokong Bang Nuar konon difitnah adalah di sini. Aku hairan kenapa kita harus takut dengan negara luar yang bersuara atas dasar politik Bang Nuar yang bijak merintih simpati. Turki? Bukan ker dulu Bang Nuar Lari dan menyorok di Kedutaan Turki? Kenapa Bang Nuar dibenarkan masuk ke kedutaan Turki untuk menyembunyi? Amerika aku tak payah nak ulaslaaa... Bang Nuarkan selalu ke Amerika untuk mesyuarat. Dengan sapa aku tak tahula plak. Sebab Suara Keadilan mahupun Harakah Daily serta Malaysiakini takplak cover story pemimpin mereka ke luar negara mesyuarat. Apakah yang dibincangkan? Apa keputusan mesyuarat? dengan sapa? semuanya mempunyai agenda yang tersendiri. Bagi aku bang Nuar ke sana untuk meraih simpati Amerika bagi meyokong perjuangannya.

Post a Comment