Kalu Aku kata Semua Lebai PAS Jahilliyah Korang Setuju TAK?


1) PERNAH tak kita dengar Presiden sesebuah negara asing letak jawatan kerana BANTAHan segelintir Lebai-Lebai BODOH sepeti Lebai PAS? Kalau hanya demonstrasi di Malaysia boleh memBUATkan Presiden Mesir berUNDUR, lebih baik anjurkan DEMONSTRASI agar Presiden Israel TUMBANG dan Israel pulangkan kembali tanah-tanah Palestin.. SOALnya, bolehkah DEMONSTRASI dari Malaysia sahaja mengubah kepimpinan sesebuah kerajaan ASING? -> Itu sebablah kita KATAkan Lebai PAS adalah JAHILLIYAH! KAH!KAH!KAH!

2) BEGITU jugak kalau kita TANYA, adakah dengan berDEMONSTRASI, harga barang seperti petrol RON97 akan TURUN? Kita tak TAHUlah setakat mana tertekannya Lebai PAS dengan keNAIKkan RON97, tetapi kalau tertekan, TANDAnya Lebai PAS nih MEWAH sangat hidup pasal pakai mampu RON97.. Kalau dengan DEMONSTRASI boleh menurunkan harga BARANG, dah tentu ramai Lebai-Lebai PAS akan diJEMPUT ke SERATA dunia untuk buat DEMONSTRASI dengan harapan esoknya harga BARANG di tempat tersebut akan TURUN! -> Itu sebablah kita KATAkan Lebai PAS adalah JAHILLIYAH! KAH!KAH!KAH!

Kita tahu MUSLIHAT sebenar Lebai PAS mengadakan DEMONSTRASI tidak lain sebagai cubaan untuk mengata kerajaan BN menindas RAKYAT sama seperti kerajaan Mesir dan RAKYAT perlu menJATUHkan kerajaan BN seperti mana rakyat Mesir lakukan.. Bukan BEGITU? HE!HE!HE!

Kalau nak kata bab TINDAS menindas atau bab kerajaan menyeleweng ke apa ke, hanya ada sebuah kerajaan NEGERI di Malaysia yang boleh diKATAkan menyerupai tindak-tanduk kerajaan Mesir.. Kerajaan mana lagi kalau bukan kerajaan Lebai PAS Pok Nik 'ALAIHISSALAM' di Kelantan! Kenapa kita katakan sedemikian?:-

1) Kerajaan PAS Kelantan masih belum menyelesaikan HUTANG RM800 juta dengan syarikat balak Singapura Timbermines.. Apa nak PINDAHkan hutang tu pada rakyat Kelantan ke?

2) Kerajaan PAS Kelantan tidak mampu menyediakan INFRASTRUKTUR untuk rakyat Kelantan seperti bekalan AIR BERSIH dan persediaan mengHADAPi BANJIR.. Hutang Kelantan Water dulu pun Tun Dr. Mahathir tolong BAYARkan bagi pihak Pok Nik! Ingat RAKYAT tak tahu ke?

3) Penyelewengan dalam banyak PROJEK seperti yang terbaru adalah pemBINAan Bazar Tok Guru (Lubang KUBUR Tok Guru?) yang diDEDAHkan baru-baru ini.. Duit habis banyak tapi RAKYAT dapat apa selain diTIPU hidup-hidup?

4) Kalau Hosni Mubarak dikatakan pemimpin SEKULAR, Pok Nik jugak telah menSEKULARkan agama ISLAM dengan kenyataannya dalam isu pengGUNAan nama Allah SWT, penyalah-gunaan MASJID dan isu pengGUNAan ayat-ayat Al Quran oleh bukan ISLAM atau lebih tepat lagi oleh DAP dan PKR.. Kan 2X5 aje Pok Nik dengan Hosni Mubarak?

5) Kalau para pemimpin kerajaan Mesir diKATAkan KORUP dan tidak berMORAL, apa BEZAnya dengan Lebai-Lebai PAS di Kelantan seperti ADUN Selinsing, ADUN Melor, MP Kota Bharu dan Pok Nik sendiri? Bukankah Projek Ladang Rakyat bukti NYATA keKORUPan Lebai PAS sama seperti para pemimpin Mesir?

Kalau Lebai PAS 'CONCERN' sangat atau naik 'SYEH' dengan apa yang berlaku di Mesir, kenapa tidak ambil INISIATIF pakat-pakat sewa kapal terbang untuk KONON-KONONnya pergi berJIHAD di sana? Buat DEMONSTRASI kat sini apa yang rakyat Mesir dapat? Atau kalau INGIN sangat jatuhkan kerajaan seperti di Mesir, kenapa tidak katakan perkara yang SAMA kepada negara-negara ARAB lain termasuk Arab Saudi? Ada BERANI? HE!HE!HE!

baca selanjutnya di The Sense, Credibility and Accountability

Post a Comment