HOT! Kerajaan Perlu TEGAS Dalam Menangani Isu Konsert Ke$ha 26 Oktober ini!

Pop dance singer Kesha is coming to Malaysia for a concert.

Umum tahu bahawa nama penyanyi kelahiran Amerika, Ke$ha banyak dikaitkan dengan beberapa isu yang cukup kontroversi iaitu GAY, Lesbian dan LGBT. Selain sering memaparkan imej seksi, lagu Ke$ha berjudul Die Young pernah dikatakan menjadi punca kepada tragedi penembakan di Sandy Hook Elementary School Connecticut tahun lepas.

Terbaru, Ke$ha atau nama penuhnya Kesha Rose Sebert pernah membuat pengakuan kepada majalah Seventeen pada awal tahun lalu bahawa dirinya adalah seorang biseksual dan tidak hanya mencintai lelaki.

Syarikat telekomunikasi prabayar, Tune Talk bagaimanapun denga rasa tidak bersalah menyatakan hasrat mereka untuk menganjurkan konsert Ke$ha Warrior Tour di Malaysia dan beranggapan kontroversi itulah yang membuatkan mereka memilihnya tanpa memikirkan kesan terhadap pengaruh anak muda di Malaysia di masa hadapan.



Ke$ha tidak hanya dikenali dengan bakat luarbiasa sebagai penghibur tetapi penyanyi yang mula menawan dunia menerusi lagu Tik Tok itu juga cukup popular dengan beberapa kontroversi. Paling panas, apabila Ke$ha pernah mencetuskan kontroversi menerusi kenyataan mengakui yang dirinya seorang wanita biseksual. Dia juga aktif dalam aktiviti yang melibatkan LGBT(lesbian, gay, bisexual dan transgender) pernah diundang membuat persembahan di majlis-majlis pasangan homoseksual.

Kerajaan Perlu Tegas Dalam Memastikan Agenda LGBT, GAY dan Lesbian ini tidak mempengaruhi golongan muda dalam Malaysia! Anwar Ibrahim mesti senyum lebar! Sukala dia!

Post a Comment